Mendime
Aurel Dasareti: Pushteti okupator serb e kupton vetëm forcën
E shtune, 14.09.2024, 05:25 PM
Pushteti okupator serb e kupton vetëm forcën
Nga Aurel
Dasareti, USA, ekspert i shkencave ushtarake-psikologjike
Uh! Evropë, ti kurva e motit – janë
gjyshërit e juaj që e copëtuan dhe viktimizuan Shqipërinë tonë, për të afruar
Serbinë dhe larguar nga vetvetja Rusinë. E tani, ju nipërit e të mallkuarve, si
“demokratë” dhe “luftëtarë për të drejtat e njeriut” që qenkeni, nuk i
përmirësoni por vazhdoni mëkatet e tyre.
***
Diskriminoni, ofendoni dhe nënçmoni gjithçka shqiptare, na trajtoni si
qytetarë të dorës së dytë, dhe kur na nënçmoni dhe ofendoni thoni “kjo është
liria e shprehjes,” dhe kur ne e ngremë zërin e mbrojtjes thoni se ajo
ishte “gjuha e urrejtjes”. Këto janë porosi të hipokrizisë, këto janë
standardet e dyfishta, kjo është një përpjekje e përhershme e tyre për
robërimin e mëtejshëm tonin. Për ne një standard, për pushtuesit
sllavo-ortodoks dhe grek një standard tjetër. Racizmi i tyre i fundit nëpërmjet
vendimit skandaloz të UEFA-s kinse shqiptarët ishin fajtorë për terrorizmin
serb duhet të na bashkon. Albanophobia: Tregon armiqësinë shekullore apo
urrejtjen patetike të fqinjëve sllavo-ortodoks ndaj Shqiptarëve dhe Shqipërisë;
paragjykimet, diskriminimin dhe keqtrajtimin, veçanërisht ndaj shqiptarëve të
okupuar. Ajo ka formën e racizmit të egër dhe fashizmit; është e lidhur me
besimin se shqiptarët janë një lloj race më e ulët, inferiore. Ndjenjat
antishqiptare te serbët dhe “maqedonët” janë reflektuar edhe në përdorimin e
emrit “Shiptari” (në vend të “Albanci”), e cila konsiderohet ofenduese
për shkak të konotacioneve negative në gjuhët e tyre. Albanophobia në Serbi filloi
të ritet në fillim të shekullit 20 dhe është e lidhur ngushtë me qëllimet e
politikës së jashtme të Mbretërisë Serbe që përmes territorit shqiptar (Porti i
Durrësit) të dal në detin Adriatik. Për këtë qëllim, shtypi serb kishte
përhapur dezorientime për shqiptarët, si “të egër” të paaftë për jetë
shtetërore të pavarur. Edhe shumë shkencëtarë serbë përpara krijimit të
Shqipërie së pavarur në 1912, u përpoqën për të treguar paaftësinë e
shqiptarëve për të krijuar shtetin e tyre, duke argumentuar se “fiset” shqiptare
nuk kanë nevojë për shtet dhe as aftësinë për të ruajtur popullin e tyre dhe
për këtë arsye ata kanë nevojë për tutor (mbikëqyrës). Konsideronin se vetëm
ndikimet kolonialiste, apo me përfshirjen e shqiptarëve dhe të territoreve të
tyre në shtetin serb, do të mundësoheshe trajnimi i tyre për jetën e
civilizuar. Gjatë Luftërave Ballkanike, shtypi racist në Serbi me muaj dhe vite
përhapi mendime të shtrembëruara ndaj popullit shqiptar, duke nxitur te serbët
urrejtjen kundër “Arnautëve të egër”, duke fshehur barbarizmat që
ushtria serbe ka kryer kundër tyre…
Pas trazirave në Kosovë në vitin 1981, Serbia filloi një propagandë të
organizuar gjoja të gjenocidit ndaj serbëve në Kosovë (Raportet e përdhunimit
masiv të femrave serbe, emigrimit serb nga Kosova etj).
Fashistët serb, largimin e vullnetshëm të serbëve nga Kosova e shfaqën si
rezultat i presionit dhe si konfirmimin e padrejtësive të mëdha që kinse
shqiptarët kryejnë ndaj tyre. Në mes të viteve 1980, gjuha e urrejtjes në
mediat serbe fokusohet mbi shqiptarët. Së bashku me emrin shqiptar përdorin
fjalët plotësuese: “gjenocid”, “shtypja”, “banditizmi”, “përdhunim”,
kështu që përmendjes së shqiptarëve në fjalimin privat i jepej një konotacion
negativ.
Në vitin 1986 u bë publikimi i Memorandumit të Akademisë Serbe të Arteve
dhe Shkencave, e cila demonstratat e shqiptarëve në Kosovë të vitit 1981 i
quajtën “agresioni neo fashist” dhe thekson se mbi popullatën serbe në
Kosovë zhvillohet gjenocidi “fizik, politik, juridik dhe kulturor.”
Që nga viti 1990, në sajë të propagandës së regjimit të Millosheviqit,
shqiptarët bëhen “armiq” të serbëve. Intelektualët serb shkruanin
kryesisht kinse “tiparet” dominuese te shqiptarët janë “primitivizmi” dhe
“grabitjet-vjedhjet”.
Numri më i madh i mediave të shkruara dhe elektronike në Serbi vazhdon në
mënyrë të njëpasnjëshme përhapjen e gjuhës së urrejtës ndaj shqiptarëve. Me
kohën, urrejtja e tyre nuk zvogëlohet por shtohet. Dhe, kjo egërsi është
ngritur mbi gjuhën e urrejtës e cila është në rritje edhe te organizatat e
shumta neo-fashiste dhe grupe tifozësh.
Urrejtja barbare ndaj shqiptarëve (me miratimin e qeverisë) shprehet
publikisht në tubimet e organizatave të shumta pro-fashiste në formën e
sloganeve:
“Vritini, i masakroni që Shqiptari të
mos ekzistoj”, “Serbia për Serbët, sëpata për Shqiptarët”
etj.
Këto kërcënime dhe nxitje për terrorizëm dëgjohen edhe në stadiumet e
futbollit, nga të gjithë tifozët, psh Beograd 14-10-2014. Futbollistët e
Kombëtares rastësisht i shpëtuan vdekjes në atë natën e tmerrit…
***
Shteti Shqiptar duhet të raporton në OKB për ushtrimin e dhunës, nxitje për
terrorizëm dhe kërcënimet e Serbisë zyrtare ndaj jetës së shqiptarëve, ashtu që
të ngrihet akuza për veprën penale:
Kërkesë (nxitje), rekrutimi dhe trajnimi për terrorizëm
a) Inkurajimin publikisht për të zbatuar një vepër penale
b) Rekrutimin e dikujt për të kryer një krim
***
Serbët, urrejtjen e tyre ndaj nesh e kanë bërë si pjesë qendrore se kush
janë ata, të identitetit të tyre kombëtar.
Urrejtja është një forcë e fuqishme në shumë kontekste, gjithashtu kur
është fjala për të formuar dhe për të ruajtur identitetet individuale dhe
kolektive. Jo më pak, mundet që përveç identiteteve etnike edhe identitetet
fetare të kalojnë në urrejtje.
Nga njëra anë, të urrehen veprat e këqija mund të jetë shembullore,
veçanërisht në qoftë se ne mundemi ta duam keqbërësin pavarësisht nga veprat e
tij të liga. Nga ana tjetër, urrejtja serbe është drejtuar shpesh drejt qenieve
të pafajshme njerëzore. Në kohët e fundit kemi parë sërish se si shqiptarët
kanë qenë objekt i urrejtjes, sepse ata në sytë e urrejtësve përfaqësojnë ose
edhe personifikojnë vlerat e urrejtjes – apo mëkatin.
Duket qartë se urrejtja e tyre ndaj nesh është qëllimi i orientuar. Kjo nuk
është një ndjenjë spontane, por një pasion, një gjendje shpirtërore e çoroditur
drejtuar kundër një “objekti”. Ky “objekt” mund të jetë një person, një grup,
një institucion apo diçka tjetër, por për serbët, “objekti” i urrejtjes
patetike janë të gjithë shqiptarët, gjithçka shqiptare.
***
Urrejtja si e tillë është një vlerësim, një vlerësim i mjedisit dhe e të
drejtës dhe të gabuarës. Edhe pse urrejtja është një “ndjenjë” e fortë, ose
gjendje shpirtërore, ajo nuk është e paarsyeshme. Në shumë mënyra kjo është e
kundërta. Gjendjet tona shpirtërore dhe pasionet janë të përfshira në
Toolbox-in e “instrumenteve” që ne kemi për të vlerësuar apo gjykuar rrethinën
tonë. Prandaj urrejtja – dhe veçanërisht atë që ne urrejmë – përbëjnë se kush
jemi. Ajo na ndihmon për të na dhënë identitetin.
Identiteti është edhe për barazi dhe respekt, sidomos me kalimin e kohës.
Ne jemi identik me veten, pjesërisht për shkak se kemi memorie dhe kujtime, dhe
për shkak se ne mendojmë për të ardhmen. Por identiteti është gjithashtu në
lidhje me dallimin, se ne jemi të ndryshëm nga të tjerët. Identiteti mund të
kuptohet si një proces i vazhdueshëm në krijim, por një ndryshim që ende ruan
dhe mban lidhje me të kaluarën dhe të ardhmen. Identiteti është diçka që ne e
zhvillojmë, individualisht dhe kolektivisht, dhe gjithashtu atribuohet edhe nga
të tjerët. Identiteti krijohet dhe ndryshohet me anë të shoqërizimit dhe
ndikimit kulturor. Prandaj, edhe feja është një element i rëndësishëm në
zhvillimin e identitetit të shumë njerëzve.
Që të mos e humbim identitetin pellazg/ilir/shqiptar
duhet të zbehim ndjenjat fetare dhe forcojmë ato kombëtare; për të mos u
përçarë sepse në shumë fe jemi të ndarë.
***
Pushtuesit e tokave arbërore që theksojnë urrejtjen kundër “tjetrit”
urrejtjen e bëjnë një element kyç të identitetit individual dhe grupor.
Nëpërmjet vëzhgimit të qëndrimeve të urryera, të vrasjeve të tmerrshme dhe
shprehjeve groteske, këta egërsira të çmendura padyshim do të ballafaqohen me
një kurs mbi-urrejtjeje, urrejtje ndaj padrejtësisë praktike dhe të keqes. Një
situatë e tillë urrejtjeje të ndërsjellë është një garanci për konflikt.
***
Urrejtja mund të drejtohet kundër padrejtësive dhe së
keqes. Kjo është një urrejtje e ligjshme dhe një vlerësim i duhur etik kundër
fëlliqësive moralisht të dënueshme. Ndërkaq, urrejtja kundër njerëzve të
“tjerë”, dinjitetit të tyre njerëzor dhe të drejtave themelore, është e
tmerrshme.
Unë veprojë si një mjek i cili nuk do të gënjejë pacientin. Doktrina
ushtarake konfirmon se asnjë kapitullim nuk ishte vullneti i të mundurit. Pasi
identiteti i dikujt është themeluar dhe mirëmbahet mbi bazën e urrejtjes ndaj
kombeve apo feve të tjera, siç e kemi parë gjatë gjithë historisë, është e
nevojshme për ta luftuar urrejtjen e tillë dhe identitete të tilla. Ndonjëherë
me kundër-urrejtje kundër ideve dhe forcës kundër urrejtësve.
Nëse doni paqe, përgatituni për luftë, forcojeni ushtrinë!